Meet The Legend

Η φωτογραφία μου
Είμαι κόκκορας φευγάτος, δεν θα γίνω εγώ κρασάτος
.

Edgar Allan Poa - DAyDreaming


7 ύμνοι και παιάνες:

g... είπε...

polu wraio :*

Road Runner Is Dead είπε...

Χμμ, κατά τη γνώμη μου είναι θέμα χρόνου να σου ψάχνουμε εκδοτικό οίκο.. ;) Ο Poa όσο πάει γίνεται και καλύτερος!

pocu είπε...

ti na kanw mana mou...etsi gennithika...katadikasmeno na ftiaxnw aristourghmata...ahahahahaha!euxaristw padws gia tis upervoles sas :)

Ioanna είπε...

ti glyko! einai poly wraio kai lyphtero kai gyko mazi :)

Road Runner Is Dead είπε...

Κοτόπουλε, άσε τα "μάνα μου" μέρες που είναι και περνάω και κρίση ηλικίας, μην κυκλοφορήσω φήμες πως δεν είσαι πριγκηπικό αυγό της μαμάς σου αλλά σε πήραμε από ένα Ντάτσουν με τσουρομαδημένα κοτιά από τη Χαλκίδα! :P Και συμφωνώ με την προλαλήσασα για το κόμικ φυσικά.. :)

pocu είπε...

Δεν έχεις αποδείξεις!Καταστράφηκαν ολα τα έγγραφα εντος δευτερολέπτων σαν τα μηνύματα στον αστυνόμο Σαϊνη!Μουχαχαχαχα!:P

Filthy_Pagan είπε...

:)

Δημοσίευση σχολίου