Meet The Legend

Η φωτογραφία μου
Είμαι κόκκορας φευγάτος, δεν θα γίνω εγώ κρασάτος
.

Ασύνδετες (σκέψεις...)

Καμιά φορά φαντάζομαι τις πολυκατοικίες σαν καράβια μέσα στη θάλασσα..και τις
νοικοκυρές να απλώνουν τα σεντόνια στα μπαλκόνια, πανιά για τα κατάρτια.
Θα έχει αέρα είπε το δελτίο καιρού, θα μπούν τα κύματα μέσ' τα σαλόνια μας,
ίσως γι'αυτό να ζαλίζομαι. Σ'έψαχνα το πρωί, δεν ήσουν εκεί..μάλλον την έκανες
με το κύμα. Οχι δεν σ'αποχαιρετώ, τραβάω κουπί με τις παλάμες μου..κι αν μοιάζει η κίνηση, μόνο τυχαίο δεν είναι. 
Βγαίνω στο μπαλκόνι, οι γλάροι αράξανε πάνω στις κεραίες της τηλεόρασης, τους ταίζουν τα πιτσιρίκια γαριδάκια.
Θα ξεχάσουν πως να πετάνε, θα ξεχάσουν, θα ξεχάσουν.
Ανάβω τσιγάρο και φυσάω τον καπνό μου ψηλά....σαν να βλέπω το φουγάρο
από το πλοίο που μπαίνει πρώτο στο λιμάνι την πρωτοχρονιά. Εμείς δεν φτάσαμε ακόμα,
έχουμε ακόμα εμείς...
Νύχτωσε. Ερχεται βροχή, δεν ξέρω αν θα'ναι απλή ψιχάλα ή καταιγίδα, κοίτα με και θα μάθεις.
Βλέπεις τις νοικοκυρές, μαζεύουν βιαστικά τα πανιά απ'τα κατάρτια...
Θα μείνουμε εδώ για λίγο,να περάσει η μπόρα. Κλειδώσαμε και τις πόρτες μας.
Εγώ λέω να κοιμηθώ στον καναπέ απόψε.Το σιχάθηκα το κρεβάτι.
Το πρωί θα έχει λιακάδα λένε.

1 ύμνοι και παιάνες:

g... είπε...

τελικά αυτό...τείνει να γίνει το αγαπημένο μου!
:)

Δημοσίευση σχολίου